وبلاگ شخصی علیرضا فولادی

وبلاگ شخصی علیرضا فولادی

وبلاگی در بارهی همه چی
وبلاگ شخصی علیرضا فولادی

وبلاگ شخصی علیرضا فولادی

وبلاگی در بارهی همه چی

زندگی نامه شیمس

جستجو
شیمس در مسابقه حفظ عنوان قهرمانی در سال ۲۰۱۰؛ او این مسابقه را واگذار کرد.

استفان فارلی (به انگلیسی: Stephen Farrelly، به ایرلندی Stíofán Ó Fearailhaile)‏ (زادهٔ ۲۸ ژانویه ۱۹۷۸) ملقب به شیمِس یک کشتی‌گیر حرفه‌ای و بازیگر اهل ایرلند است.[۱]

شیمِس ۳۴ سال دارد و در سال ۲۰۰۹ و در طی ۶ ماه بعد از بردن در یک مبارزهٔ بزرگ توانست جان سینا را شکست دهد و صاحب کمربند قهرمانی جهان شود. اما او در مسابقات سال ۲۰۱۰ کمربند قهرمانی را از دست داد.[۱]

زندگی

فارلی در cabra ، دوبیل متولد شد و در آن شهر معروف شد. پدر او یک بدنساز بود. فارلی زبان ایرلندی اسکاتلندی را روان صحبت می کند. او در طول سالهای مدرسه تا سن سیزده سالگی در گروه کر Palestrina خواند ، به عنوان بخشی از آن او در نمایش اواخر اواخر و زنده در برنامه ی تلویزیونی ظاهر شد.

حضور در wwe

شیمس در اواسط سال 2009 از FCW به WWE آمد و ابتدا در برند ECW فعالیت کرد وی ابتدا با کشتیگیرانی نظیر شلتون بنجامین و گلداست درگیر بود و سپس اعلام کرد میخواهد سرتایتل ECW با قهرمان آن کمربند یعنی کریسچن مبارزه کند اما شیمس به دلیل مبارزات خوب به برند اول کمپانی یعنی راء منتقل شد شیمس در اولین حضور در پی پی وی در سوروایورسریز در تیم دمیز قرار گرفت تا در مقابل تیم جان موریسن مبارزه کند شیمس موفق شد آخرین عضو تیم حریف یعنی خود جان موریسن را پین کند و تیم خود را پیروز کند.شیمس دریکی از راء ها در یک بتل رویال شرکت کرد که برنده میتوانست حریف جان سینا در تی ال سی برای کسب کمربند wwe champion باشد شیمس در این بتل رویال خوب عمل کرد و موفق شد چند نفر از جمله آخرین نفر کوفی کینگستون را حذف کند و جواز مسابقه با جان سینا را پیدا کند. در پی پی وی تی ال سی شیمس در اولین مسابقه رسمی خود بر سر کمربند در برابر جان سینا در یک مسابقه تیبلز قرار گرفت و موفق شد با پیروزی در این مسابقه صاحب کمربند wwe champion شود.شیمس در یکی از راء ها برابر جان سینا قرار گرفت که این بازی بر سر تایتل بود که شیمس بازی را دسیکولوفایل کرد و جان سینا برنده شد اما کمربند نزد شیمس باقی ماند بعد از این مسابقه رندی اورتن برای مسابقه با شیمس در رویال رامبل انتخاب شد شیمس در راء دیگری برابر جان سینا در یک مسابقه معمولی قرار گرفت اما با دخالت اورتن بازی به نفع شیمس دیسکولوفایل شد.در پی پی وی رویال رامبل بازی با دخالت کودی رودز به نفع شیمس دیسکولوفایل شد. شیمس باری دیگر در راء باربر اورتن قرار گرفت که این بار هم بازی با دخالت کودی رودز به نفع شیمس دیسکولوفایل شد.در پی پی وی الیمنیشن چمبر شیمس برای دفاع از کمربندش به مصاف تریپل اچ.رندی اورتن.جان سینا.تد دیبیاسی و کوفی کینگستون قرار گرفت که کوفی کینگستون را حذف کرد اما توسط تریپل اچ پین شد و حذف شد و جان سینا قهرمان شد.بعد از باخت کمربند شیمس با تریپل اچ درگیر شد و در رسومنیا 26 این دو به مصاف هم رفتند که شیمس شکست خورد.در ماه بعد در پی پی وی اکستریم رولز دوباره به مصاف تریپل اچ رفت قبل از آغاز بازی شیمس به تریپل اچ حمله کرد و باعث مصدومیت او شد اما بازی برگزار شد وشیمس موفق شد تریپل اچ را شکست دهد و باعث مصدومیت ده ماهه تریپل اچ شود.درپی پی وی بعدی اور د لیمیت شیمس مابقه نداشت اما در مین اونت این پی پی وی جان سینا در حال ترک سالن بود که شیمس به او بروگ کیک زد در پی پی وی بعدی فیتال فور وی شیمس در یک مسابقه چهار نفره برای کسب کمربند قهرمانی wwe بربر جان سینا قهرمان کمربند و ادج و رندی اورتن قرار گرفت و موفق شد با دخالت گروه نکسوز در بازی با پین کردن جان سینا دوباره کمربند را صاحب شود.در پی پی وی مانی این دبنک شیمس برای دفاع از کمربندش در مقابل جان سینا قرار گرفت و موفق شد با دخالت نکسوز زودتر از قفس بیرون برود و قهرمان باقی ماند. ...افتخارات... world heavy weight champion 1 time WWE Championship 2 times WWE United States

نام های داخل رینگ: شیمیوس اوشنسی و Stephen Farrelly

-بازی کردن در فیلم :  TheEscapist

-اسم اصلی: Stephen Farrelly

-تاریخ تولد:1978 ، 32 ساله

-درفت: Raw Wwe

-کشور:ایرلند

-او هم اکنون جزوMovie Star های دنیای Wwr هستش با بازی که در سال2008  بازی کرده

-زندگی نامه شیمس و ورودی ان به دنیای WWE

*او کارش رو در ایرلند و زیر نظر Larry Sharpe مدرس یکی از مدارس کشتی در ایرلند آغاز کرد. او در ششمین روز تمرین از ناحیه گردن دجار آسیب دیدگی شد و یک سال نتونست به رینگ بیاد.در می 2004 او با نام Sheamus O'Shaunessy به مدرسه Irish Whip Wrestling  در دوبلین رفت.در 9 ژولای اولین مسابقه خودش رو با Mark Burns داد که پیروز از رینگ بیرون آمد. در مدتی کوتاه افرادی همچونMatt Striker, Xavier رو شکست داد. او برای اولین بار در مسابقه رسمی بر سر کمربند به مصاف D lo Brown رفت که با پیروزی از رینگ به بیرون آمد.مدتی بعد Red Vinny ,Vic Viper رو بر سر کمربند شکست داد و کمربندش رو نباخت.در اکتبر و در نیوکاستل برای دومین بار Brown رو شکست داد و کمربندی دیگر بدست اورد.در 21 اکتبر 2006 شیمس کمربندشو به Saint Patrick's Day باخت سپس مدتی سعی داشت کمربند Asw British Heavyweight Championship رو بدست بیاره که ناموفق بود.
جالبه بدونید در نوامبر سال 2006 و در شوء راو شیمس نقش سکیوریتی رو داشت "در زمان کل کل DX و Rated Rko و سکیوریتی به DX حمله کردند و آخرین کسی که موند شیمس بود که از تریپل اچ پدیگری دریافت کرد.در آپریل 2007 هم در دارک مچ اسمکدان به مصاف جیمی ونگ ینگ رفت که بازهم پیروز بیرون آمد.

 FCW 2007-2009-

پس از مدتی کوتاه که در WWE بود به FCW* پیوست و در تقریبا دوران موفقی رو گذراند.از جمله نکات جالب شکست جک سوگر در 18 سپتامبر بود که موفق به دریافت کمربند FCW Florida Heavyweight Championship شد.او 3 ماه کمربند رو نگه داشت و در 11 دسامبر کمربند رو به اریک اسکوبار باختدر می 2009 در هوس شوء راو جیمی نوبل رو شکست داد

ECW-RAW 2009-
شیمیوس اوشنسی در ECW *توانست دوران خوبی داشته باشه و لوکال کامپیوتر رو شکست بده.سپس هم وارد استوری لاین با گلداست شد که در اولین مسابقه گلداست رو شکست داد و در 13 آگوست 2009 در سوپــر استارز اولین شکستش رو ماقبل شلتون بنجامین متحمل شد.

P.P.V - WWE-

*شیمس اولین پی پی وی که بازی کرد در سال 2009 درSurvivor    بازی کرد که جزو گروه میز بود که شامل سویگر درومکنتایر دافل زیگلر وخود شیمس بود که توانستند  تیم موریسون را ببرند در دومین واخرین پی پی وی سال 2009  با جان سینا کل انداخت ودرP.P.V TLC با جان سینا یک مسابقه ی Tشذثم داد سر کمربند Wصث Championship وتوانست کمربند را از سینا بگیرد وبراب اولین بار قهرمان شد ودر P.P.Vدوم سال 2010 در NO WAY OUT  کمربندش را شیمس از دست داد بعد از ان چند بازی با تریپل یچ بازی کرد وسر اخر باعث مصدومیت او شد ودر FATAL 4 WAYسینا ادج ورندی بازی کرد  که توانست برای بار دوم واتفاقا دباره کمربند را از سینا گرفت ویک پی پی وی بعد در مانی این د بنک توانستدر مسابقه ای اتیل کیج سینا را ببرد

- افتخارات درWwe

*دوبار قهرمان Wwe Championship شده است

*دلیل کم بودن افتخارات شیمس تازه امدن ان به دنیای Wweاست

- فینیشر:

*فینیشری که از بالا انجام میده به نامCrucifax Power Bomb

*فینیشر لگد به زیر چانه ی حریف

نام های داخل رینگ: شیمس

-بازی کردن در فیلم : TheEscapist

-اسم اصلی: Stephen Farrelly

-تاریخ تولد:1978 ، 32 ساله

-درفت: Raw Wwe

-کشور:ایرلند

فینیشرها=celtic cross-brogue kick


افتخارات=U.S CHAMPION-2 TIME WWE CHAMPION-KING OF THE RING
-او هم اکنون جزوMovie Star های دنیای Wwe هستش با بازی که در سال2008 بازی کرده

-زندگی نامه شیمس و ورودی ان به دنیای WWE

*او کارش رو در ایرلند و زیر نظر Larry Sharpe مدرس یکی از مدارس کشتی در ایرلند آغاز کرد. او در ششمین روز تمرین از ناحیه گردن دجار آسیب دیدگی شد و یک سال نتونست به رینگ بیاد.در می 2004 او با نام Sheamus O'Shaunessy به مدرسه Irish Whip Wrestling در دوبلین رفت.در 9 ژولای اولین مسابقه خودش رو با Mark Burns داد که پیروز از رینگ بیرون آمد. در مدتی کوتاه افرادی همچونMatt Striker, Xavier رو شکست داد. او برای اولین بار در مسابقه رسمی بر سر کمربند به مصاف D lo Brown رفت که با پیروزی از رینگ به بیرون آمد.مدتی بعد Red Vinny ,Vic Viper رو بر سر کمربند شکست داد و کمربندش رو نباخت.در اکتبر و در نیوکاستل برای دومین بار Brown رو شکست داد و کمربندی دیگر بدست اورد.در 21 اکتبر 2006 شیمس کمربندشو به Saint Patrick's Day باخت سپس مدتی سعی داشت کمربند Asw British Heavyweight Championship رو بدست بیاره که ناموفق بود.
جالبه بدونید در نوامبر سال 2006 و در شوء راو شیمس نقش سکیوریتی رو داشت "در زمان کل کل DX و Rated Rko و سکیوریتی به DX حمله کردند و آخرین کسی که موند شیمس بود که از تریپل اچ پدیگری دریافت کرد.در آپریل 2007 هم در دارک مچ اسمکدان به مصاف جیمی ونگ ینگ رفت که بازهم پیروز بیرون آمد.

FCW 2007-2009-

پس از مدتی کوتاه که در WWE بود به FCW* پیوست و در تقریبا دوران موفقی رو گذراند.از جمله نکات جالب شکست جک سوگر در 18 سپتامبر بود که موفق به دریافت کمربند FCW Florida Heavyweight Championship شد.او 3 ماه کمربند رو نگه داشت و در 11 دسامبر کمربند رو به اریک اسکوبار باختدر می 2009 در هوس شوء راو جیمی نوبل رو شکست داد

ECW-RAW 2009-
شیمس اوشنسی در ECW *توانست دوران خوبی داشته باشه و لوکال کامتدر رو شکست بده.سپس هم وارد استوری لاین با گلداست شد که در اولین مسابقه گلداست رو شکست داد و در 13 آگوست 2009 در سوپــر استارز اولین شکستش رو مقابل شلتون بنجامین متحمل شد.

شیمس به راء درفت شد و در اونجا مسابقات خوبی داشت.اولین پی پی وی شیمس سوروایورسریز2009بود که درتیم د میز(میز-مکینتایر-شیمس-سواگر-زیگلر)در برابر تیم جان موریسون(موریسون-فینلی-مت هاردی-شلتون بنجامین-اون بورن)مسابقه دادند که در نهایت شیمس با اجرای کلتیک کراس روی موریسون موفق شد کاپیتان تیم حریف رو پین کنه و تیم میز رو به برتری برسونه.

شیمس در راء موفق شد با بردن بتل رویال15نفره با حذف کردن کوفی کینگستون #1کانتندر کمربند دبلیودبلیوای جان سینا بشه و در تی ال سی2009در یک تیبلز مچ با او مسابقه داد و در عین ناباوری موفق شد سینا رو شکست بده و دبلیودبلیوای چمپیون بشه!

شیمس در رویال رامبل 2010بر سر تایتل دبلیودبلیوای با رندی اورتن مسابقه داد و با دخالت گروه لگاسی موفق شد که با قانون دی کیو کمربند خودش رو حفظ کنه.در الیمینیشن چمبر سال2010در یک الیمینیشن چمبر مچ بین شیمس-جان سینا-تریپل اچ-رندی اورتن-تددیبیاسی و کوفی کینگستون شیمس با پدگری تریپل اچ حذف شد و تایتل خودش رو باخت!در آخر سینا برنده ی اون مسابقه شد.

شیمس بعد از الیمینیشن چمبر با تریپل اچ به درگیری پرداخت و این دو در رسلمینیا26باهم رو به رو شدند و تریپل اچ موفق شد شیمس رو شکست بده!

در اکستریم رولز2010نیز این دو یک بار دیگه در یک اکستریم رولز مچ با هم رو به رو شدن که تریپل اچ از قبل از ناحیه ی گردن مصدوم بود.شیمس اون مسابقه رو با زدن 4بروگ کیک و مصدوم کردن تریپل اچ تمام کرد و برد!به این خاطر تریپل اچ تا چندماه از مسابقات دور بود.در فیتال فوروی2010یک فیتال فوروی مچ بین شیمس-جان سینا-ادج و رندی اورتن انجام شد که بر سر کمربند دبلیودبلیوای جان سینا بود.در آخر گروه نکسز حمله کردند و همه ی استاران رو زدند اما شیمس شانس آورد و با زیرکی تونست سینا رو پین کنه و قهرمان جدید بشه!در مانی این د بنک2010ریمچ جان سینا انجام شد.در آخر مسابقه گروه نکسز بازهم دخالت کردند و درحالی که سینا در حال خارج شدن از کیج بود او رو زدند و نذاشتند که پایین بیاد ولی از طرف دیگر شیمس از کیج خارج شد تا بازهم با نامردی کمربندش رو استیل کنه!

در سامراسلم2010شیمس دوباره با اورتن مسابقه داد و در حال باختن تایتلش بود که با دی کیو کردن بازی موفق شد بازهم تایتلش رو استیل کنه!در نایت اف چمپیونز2010در یک6MAN CHALLENGE MATCHبین جان سینا-شیمس(چمپیون)-ویدبرت-ادج-کریس جریکو-رندی اورتن برگزار شد که در نهایت رندی و شیمس مانده بودند که رندی با بدل کردن بروگ کیک شیمس و زدن آر کی او موفق شد تایتل دبلیودبلیوای رو از شیمس بگیره!در هل این ا سل2010یک هل این ا سل مچ بین رندی اورتن و شیمس برای ریمچ شیمس گذاشته شد که در نهایت اورتن موفق شد شیمس رو ببره!شیمس در پی پی وی برگینگ رایتز2010در تیم راء بود که توسط بیگشو با قانون دبل کانت اوت حذف شد که در نهایت تیم راء نیز باخت و تیم اسمکداون پیروز شد.در سوروایورسریز2010با جان موریسون به دلیل دخالت های موریسون به هنگام زدن سانتینومارلاتوسط شیمس مسابقه داد و از موریسون شکست خورد!استوری او با موریسون ادامه داشت و در تی ال سی در یک لدرمچ به مصاف هم رفتند که برنده#1کانتندر تایتل دبلیودبلیوای میشد!

در نهایت او بازهم از موریسون باخت تا #1شدن را از دست بدهد.شیمس در رویال رامبل درخشش چندانی نداشت و در الیمینیشن چمبر نیز حضور نداشت.در یکی از شوءهای راء او دنیل برایان(یونایتداستیتس چمپیون)رو چلنج کرد که موفق شد برایان رو شکست بده و سو.اس چمپیون جدید بشه.در رسلمینیا27در ریمچ برایان نیز موفق شد او رو شکست بده.شیمس در اکستریم رولز2011با کوفی کینگستون در یک تیبلز مچ بر سر تایتل خودش مسابقه ای داد که اون رو باخت و تایتلش رو از دست داد!بعد از آن شیمس به اسمکداون درفت شد.شیمس در اسمکداون خیلی نقش پررنگی نداشت تا اینکه با مارک هنری استوری پیدا کرد و از هیل به فیس تبدیل شد!در سامراسلم با مارک هنری مسابقه داد که با قانون کانت اوت مسابقه را به هنری باخت اما در یکی از شوهای اسمکداون جبران کرد و با قانون کانت اوت بازی را برد!بعد از آن شیمس با کریسچن استوری پیدا کرد و در هل این ا سل با او روبرو شد و موفق شد که کریسچن را شکست دهد!شیمس بار دیگر در ونجینس2011با کریسچن روبرو شد و بار دیگر او رو شکست داد و به این استوری خاتمه داد.شیمس در سوروایورسریز2011عضو تیم رندی اورتن(اورتن-شیمس-سین کارا-کوفی کینگستون-میسون رایان)بود و در مقابل تیم برت(ویدبرت-کودی رودز-سواگر-زیگلر-هانیکو)بود.شیمس در آن مسابقه خود را به اشتباه دی کیو کرد(با زدن ضربات مداوم به سواگر)و از مسابقه حذف شد اما قبل از مسابقه به سواگر بروگ کیک زد!در نهایت تیم اورتن مسابقه را باخت.شیمس در تی ال سی2011با سواگر روبرو شد که به راحتی او را شکست داد!این بود بیوگرافی شیمس تا کنون!امیدوارم از بیو خوشتون اومده باشه.نظر یادتون نره!چشمکنیشخند

Championship 1 time King of the Ring 2010

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد